Ik kan geen zinnige titel verzinnen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Ik kan geen zinnige titel verzinnen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Ik kan geen zinnige titel verzinnen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Februari 2009 | Noorwegen, Oslo

Hallow allemaal,

Aangezien ik een redelijke regelmaat heb aangebracht in het maken van berichten en deze op internet te zetten...Begonnen mensen zich af te vragen of er niet weer eens een keer een nieuw bericht op de site wordt gegooid... Nou bij deze!!!
Het heeft even geduurd omdat wij problemen hadden met ons netwerk waardoor internet totaal niet mogelijk was. Daarnaast functioneert het internet totaal niet meer op mijn pc, en als mijn pc ook geen zin meer heeft om uberhaupt beeld te geven, krijg ik toch echt de neiging om het ding uit het raam te gooien (heb ik maar niet gedaan)... Nou ja vandaag deed ie het weer maar in internet heeft ie nog steeds geen zin, dus das wel kut!!

De maand februari is weer bijna voorbij nog 1 week en dan is het alweer maart... Het gaat echt heel snel... Het gaat steeds beter met mijn portugees en kan inmiddels (simpele) gebroken engels portugese zinnen zeggen. Na mijn muffins is de bakgekte toegeslagen in huize Lindstol... Evilainne heeft een keer een pannekoeken-cake gemaakt (die is grandioos mislukt maar ze heeft iig haar best gedaan) en Jens heeft nu ook een keer muffins gemaakt en volgens mijn smaakten ze want ik heb er niks van geproefd!!! :)

Nu maar ff wat anders want waar veel mensen het voor mijn vertrek naar Noorwegen al over hadden dat het er wel lekker koud kon zijn, nou dat is waarheid geworden!! Ik kan je vertellen dat is zeker geen pretje, een week lang is de temperatuur niet boven de -13 geweest. Het was echt zo f*cking koud, dat ik elke dag ben bevroren, mijn benen voelden aan alsof ik te lang in de zon had gelegen en dat ze lekker verbrand waren. Jens zijn idee was om dan lekker een douche te nemen als ik het zo koud had, nou dat heb ik geweten mijn benen schrijnden als een gek!!! Dus dat douchen heb ik in het vervolg maar later op de avond gedaan als ik enigzins ontdooid was!! :S Maar gelukkig is het deze week al weer lekker -3 (had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, lekker -3. In Nederland bevries ik al bij deze temperatuur...:D:D:D:D).
Qua werk heb ik dit keer niks boeiends te vertellen alles gaat zo z'n gangetje, ik heb al bijna 1 paard zo ver dat ie zijn eigen hok schoon maakt :P ;). Heb van het weekend gewoon gewerkt omdat ik graag naar Arendal wilde om te gaan shoppen en rond te kijken... Dus was ik vandaag lekker vrij dus heb mijn geld maar weer eens lekker gespendeerd!! :D Ik moet zeggen dat ik alweer toe ben aan weekend want ik ben echt heel moe, moet zeggen dat ik ook wel een beetje uitzie als een zombie, dus heb nu alweer zin in zondag (lekker uitslapen en relaxen!!!).

Nou dat was het voor deze keer, ik hoop dat jullie er weer ff tegen aan kunnen!!

Toedels,
Monique

• 21 Februari 2009 - 18:39

Anja/kobus:

ik hoop dat je niet helemaal bevriest daar en niet als een zombie straks weer in nederland aankomt