Laatste weekend voor vakantie!! :(:( - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Laatste weekend voor vakantie!! :(:( - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Laatste weekend voor vakantie!! :(:(

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 April 2009 | Noorwegen, Oslo

Mijn laatste weekend is aangebroken hier in Noorwegen!! Dus ik had me voorgenomen om maar eens lekker uit te slapen maar helaas het was alles behalve dat!! Want vandaag is Jens jarig en hij is 50 geworden!! Dus moet er taart gegeten worden, je zou denken dat men gewoon een taart koopt in de winkel aangezien iedereen zo’n held in het bakken van zo’n ding. Nee, het wordt een doe-het-zelf-taart!! die natuurlijk nog gebakken moest worden vandaag. Jeanette stond al vroeg aan men deur zodat ik haar kon helpen met het maken van de taart. Daarna hebben we nog even een paar mutsen gemaakt voor iedereen. De kaarsen waren inmiddels al half gesmolten omdat Evillane ze in de warme taart had gezet… :D:D:D
Maar hij smaakte goed en is inmiddels al bijna op!!

Donderdag ben ik mee geweest naar de wedstrijden in Oslo. Het was leuk om te zien hoe het allemaal in z’n werk gaat, echt veel races heb ik niet gezien omdat ik moest helpen om de paarden op de tuigen en voor te bereiden voor de wedstrijd. Het is niet slecht gegaan, 2x een vierde plaats. Aangezien de eerste 5 in de prijzen vallen was het een goede dag. Enig nadeel was dat we pas om 1 uur ’s nachts weer thuis waren en daarna nog de paarden moesten voeren en sommige binnen zetten dus om 2 uur kon ik eindelijk mijn bed opzoeken. Eindelijk blij dat ik in bed lag, kon ik niet slapen dus was om 3 uur nog wakker en het was dus al snel 7 uur (pffff). Ik was vrijdag dan ook geen zak waard en had amper energie om heuvel op te lopen. Maar nadat het eindelijk rond 5 uur was, was het tijd voor mijn eerste bbq van dit jaar. Het was niet heel warm en in combinatie met mijn vermoeidheid had ik het aardig koud!! Maar de eerste bbq zit er weer op…

Zaterdag heb ik nog ff een half dagje gewerkt en ’s middags genoten van een heerlijk tochtje met de boot naar Risor. Eindelijk een langere tocht dan de 3 minuten van de testrit. En ik kan je vertellen het was vet leuk. De terugweg ging vet snel omdat we op volspeed terug gingen. Ik zal ff kijken of ik een filmpje en misschien een paar foto’s op de site kan ploffen.

Dit was het voor dit keer… Oh ja, ik wilde dit al een tijd terug schrijven maar dacht er elke keer pas aan als het bericht al op de site stond. Foto’s volgen niet zoveel want het duurt zolang dus mocht je meer foto’s willen zien dan moet je maar een keer langskomen als ik weer thuis ben… :D:D

Nu volgt alleen nog een weekje werken en een week vakantie en dan ben ik alweer terug in town!! Ik realiseer me dat nog niet echt maar dat zal misschien nog wel komen!!

Groeten,
Monique



  • 26 April 2009 - 11:50

    Esther:

    50? Zo oud al?... Maar ziet er ergg spectaculeer uit haha een filmpje van 3 sec notabene :P:).. Nog 4 nachtjes en dan komen wij!!!!!!:D:D coowl he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 14213

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: