Thuis!!! :) / :( - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Thuis!!! :) / :( - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Thuis!!! :) / :(

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Mei 2009 | Nederland, Aalten

Na vier maanden en een paar dagen ben ik weer terug in NL en waar krijg je dan weer mee te maken??? REGEN, HAGEL EN ONWEER!!!! Och wat is het toch fijn om weer terug te zijn… Al was het weer die 4 maanden, in Noorwegen, toch een stuk beter met bijna altijd zon.

Na een leuke/snelle vakantie met zijn zussen + hun lovers ging de allerlaatste week ook heel snel voorbij. Het was een zeer actieve vakantie met uitstapjes naar Stavanger en Oslo. Verder is er nog berg beklommen, ik was als fotograaf mee want mijn vingers lieten het niet toe om ook te klimmen.

Al met al een zeer leuke, leerzame trip in Noorwegen waar ik het goed naar mijn zin heb gehad in het gezin waar ik terecht kwam. Waar ik geleerd heb; hoe om te gaan met een paard :D:D wat naar mij mening aardig goed is gelukt…
Nu maar weer eens kijken wat ik verder wil, 2 maanden rustig aan doen om vervolgens weer voor Flow richting België, Frankrijk en Griekenland te gaan.

Dit was het dan het einde van de reis en dus ook een eind aan verhalen/belevenissen. Bedankt voor het lezen en reageren…

Ciao,
Monique