Paranoia, chips en kip?!?!?!? - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Paranoia, chips en kip?!?!?!? - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Paranoia, chips en kip?!?!?!?

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Januari 2009 | Noorwegen, Oslo

Hallow beste familieleden, vrienden en niet te vergeten de buren!!!

Ik dacht vandaag laat ik maar weer eens wat van me laten horen. Qua werkzaamheden is er niet zoveel veranderd. Behalve dan dat ik met minder problemen de paarden uit de stal kan halen en ze er in kan krijgen. Dus aan het einde van de dag kunnen ze weer naar hun EIGEN 4-sterren kamer!!!
Evilainne en Jasmyn (zo schrijf je het dus!!!) zijn nu inmiddels een ruime week thuis!! Nou dat is te merken!! Met een half paranoia moeder waarvan bijna niks meer mag als je de baby wil vasthouden!!! Want dan moeten er eerst een lading maatregelen genomen worden.
Als eerste moet de hond eigenlijk zo ver mogelijk uit de buurt blijven van Jasmyn!! Ten tweede als je haar wil vasthouden moet je trui waarin je gewerkt heb uit, daar zitten veel hondenharen en paardenharen in!! Dadelijk ademt ze dat in en dat kan echt niet!!! Er wordt een schone doek gepakt en op je gelegd en daarna mag je haar vasthouden…
Verder wordt er bij elk geluidje dat Jasmyn maakt ze heerlijk uit de kinderwagen gehaald en vertroeteld (soms denk ik laat dat kind maar ff lekker janken en ga nu eerst maar eten!!).
Het toppunt vond ik toch wel toen ik van de week een keer binnenkwam en Evilainne kleren met de HAND aan het wassen was!! Ik aan Jens vragen of de wasmachine kapot was ( dat kon ik nl niet gebruiken aangezien mijn onderwear en sokken opraakten) maar dat was niet het geval, er konden nl. nog haren van de hond en/of paarden in de wasmachine zitten die dan in de babykleren kwamen te zitten. Het lijkt haast een fobie!!! :S

Gister heb ik weer een nieuwe combinatie met eten gehad, nl. tortellini met kip en chips!! Ik dacht echt wat krijgen we nu?!?!?!? Chips tijdens het avondeten maar het is hier heel normaal om chips te eten als je kip eet. Nou weer wat geleerd!!

Verder is het weer hier net zo wisselvallig als in NL… Voor de komende dagen is er eindelijk weer een beetje zon en droogte besteld… Na het kloteweer van de afgelopen dagen is dat wel fijn. Want de ene dag loop je te zwoegen in de sneeuw om enigszins vooruit te komen om de volgende dag keihard op je bek te gaan omdat het pad met sneeuw is veranderd in een ijsbaan (je wordt er wel creatief van, want ja de paarden moeten toch in de wei. Iedereen is zonder gebroken benen aangekomen!!) de derde dag loop je in de blubber omdat alles ontdooit is. Dus beste mensen wees maar blij dat er geen sneeuw meer ligt in NL want dat geeft alleen maar zooi en ellende!! :(

Zow dat was mijn update voor vandaag!! Ik heb mama vrijdag nog aan de lijn gehad dus ben ook weer op de hoogte van alles wat er in Aalten en omgeving gebeurt...
Verder wil ik iedereen beterschap wensen die de griep heeft, las nl. dat er een griepepidemie heerste in NL. Als je niet ziek bent zou ik zeggen houden zo!! (Y)
En voor oma, kijk uit dat je geen computer verslaafde wordt :P omdat je op de hoogte wil blijven van mijn verhalen (tja er moet ook iemand zijn die alle verhalen van mij de wereld in helpt!!)…Volgens mij heb je nog nooit zovaak achter een computer gezeten… Ik hoop niet dat je nog steeds ongerust bent dat ik nog steeds in Noorwegen zit… Dus chill ze doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!! :)

Voor alle anderen zou ik willen zeggen, doe het rustig aan ga lekker werken en/of naar school. Mocht je dat niet kunnen probeer dan zoveel mogelijk leuke dingen te doen en in ieder geval positief te blijven. Ik spreek jullie wel weer een keer!!

Toedelsssss


  • 26 Januari 2009 - 10:48

    Esther:

    jahjah, weer een a4tje vol ;):P.. wist de helft al maar dat geeft niet.

    Ohjah we wouden nog ff weten op welk adres enz. je woont. Moet je anders maar ff versturen via mijn mail..

    Maar ik zou dat positief blijven onthouden dat kan ik nu wel gebruiken in de toetsweek :S:S werd er al depri van bah!
    Zou blij zijn als het vrijdag is..

    Veel plz deze week..
    Groetjes,..

    Zou oma nog wel weer een x hier heen halen om je verhaal te bewonderen..Ze praat met iedereen maar dan ook echt met iedereen over jou en Noorwegen en dat wij je daar komen opzoeken haha..

  • 29 Januari 2009 - 12:16

    Buuf:

    ha die monique,
    zo zie je maar; je bent nooit te oud om te leren; jij eet chips bij de kip en oma wordt een computernerd. ha,ha,de wonderen zijn de wereld nog niet uit. help die moeder van de fobie af!!! groeten de buuf

  • 30 Januari 2009 - 12:52

    Kobus / Anja:

    hoi mikkie

    heeft oma zelf nog geen berichtje naar je gestuurd nu zo computer frik is geworden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 14215

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: