Eerste bericht uit Noorwegen!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Eerste bericht uit Noorwegen!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Eerste bericht uit Noorwegen!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

03 Januari 2009 | Noorwegen, Oslo

Hallo allemaal,

Hier mijn eerste bericht uit Noorwegen!!
Allereerst wil ik jullie nog bedanken voor jullie smsjes/emails.. Ik wens iedereen nog een gelukkig nieuwjaar. Ik heb rustig aan gedaan met oud en nieuw omdat ik een enorme chaos in mijn hoofd had en ik niet meer wist waar ik beginnen moest. Dus een rustige voorbereiding om mijn vertrek naar Noorwegen...

Ga gister 2x mijn tas te hebben ingepakt, waarbij ik bij de 2de keer de helft maar heb thuisgelaten!!! Moest het vandaag gebeuren.. Om 05.15 uur ging mijn wekker om om 6 uur in de auto te zitten richting Schiphol.. Daar begon de eerste chaos, waar haal ik mijn boardingpas?? Door van hort naar her gestuurd te worden kan ik eindelijk inchecken.. Blijkt mijn tas toch nog te zwaar dus maar ff wat geloosd..

Ik dacht nog wel genoeg tijd te hebben om ff te relaxen, niet dus... Gelijk maar op weg naar de paspoortcontrole.. Daar afscheid genomen van de familie.. Volgend probleem: Er zit een schaar in mijn tas, oeps vergeten... Hij is te klein dus hij mag mee naar Noorwegen... Ik had al te horen gekregen dat mijn vlucht overboekt was dus nu nog afwachten bij de gate of ik uberhaupt wel mee kan naar Noorwegen... En ja ik paste er nog bij in!!!

Uiteindelijk was ik om 11.50 uur in Kristiansand, 5 minuten later dan verwacht... Daar stond Rolf (vriend van Jens) op me te wachten... Vet relaxte kerel, gelukkig.. Om 14.30 uur was ik op de bestemming...Ik kan jullie nog niks laten zien, heb nl nog geen foto's gemaakt!!!
Vandaag gelijk maar een paar paarden in de stal gezet, natuurlijk presteer ik het om een paard in de verkeerde stal te zetten, hahahahha... Verder veel gepraat over van alles en nog wat.. Weet nu al bijna de hele historie van Noorwegen, onder het genot van een whiskey (nou een genot was het eigenlijk niet, JAK!! Heb zelfs al ff op de WII gespeeld met Jeanette (hun dochter). Met de moeder kan ik nog niet communiceren zij spreekt nl. alleen Portugees...

Zal binnenkort ff een keer foto's maken zodat jullie ook kunnen zien waar ik zit en hoe het eruit ziet!!

Vroegen al of ik als taxi wilde spelen, dat bod heb ik maar afgeslagen met al die heuvelachtige, misschien gladde wegen.. Plus dat ik denk verdwaal want ik woon nu in de middel of niks, zo lijkt het!!

Oh ja, de baby is er nog niet, die komt waarschijnlijk over een week of 2...

Dit was het voor deze keer...

Mazzels,
Monique

  • 03 Januari 2009 - 21:17

    Stella:

    Moniekie!!

    Wat een avontuur NU AL ;) En dan moet je nog beginnen :D Ik wil je alle beste wensen voor het nieuwe jaar wensen natuurlijk nog en zeker ook heel veel plezier daar in het verre Noorwegen. Ik blijf geupdate door je waarbenjij.nu hoor :D

    XX stel

  • 03 Januari 2009 - 21:41

    Zussie:

    Aan je verhaal te zien heb je het daar al wel een beetje naar je zin :) haha k kan me echt nog geen beeld schetsen dat jij naast van die 'schijt' knollen loopt...

    Ohjah dat was is nog vergeten te vragen: Daar is toch geen tijdsverschil he, met hiero?

    Maar je zult naar zo'n lange dag wel erg uitgeput zijn (net als wij allemaal, al hoewel ik nog wel fanantiek geschaatst heb)en dus al in bed liggen. Hopelijk slaapt ie net zo lekker als bij ons thuis..

    Nou ik probeer je verhaaltjes bij te houden zodat ik een beetje op de hoogte blijf wat er allemaal daar gebeurt!:);p

    Liefs,
    Esther

  • 03 Januari 2009 - 22:28

    Liset:

    Heee Monique!
    Was je nog vergeten een berichtje te sturen! Gelukkig zei Katja dat je een waarbenjij.nu site had :) Veel plezier nog in Noorwegen en ik blijf je site checken ;) Ben benieuwd!
    X Liset

  • 04 Januari 2009 - 11:23

    Natassja En Frank:

    Hoi moon,

    We dachten laten we eens kijken of je al tijd heb gehad om ff iets te schrijven.
    maar het was al een heel verhaal.
    gelukkig dat je het wel gezellig hebt daar tenminste zo klinkt het.
    we zullen je belevenissen blijven volgen. en hopen dat je een leuke tijd hebt daar.

    Liefs Frank & Natas

  • 04 Januari 2009 - 15:36

    Monique:

    hallo monique ik hoop dat je het leuk vindt daar de groeten van lidy en opa en oma

  • 04 Januari 2009 - 19:24

    Nataline:

    hey moon!

    goed dat je bent aangekomen.dat is iig al een goed begin!!
    ik hoop maar voor je dat je wel 2 paar ski sokken bij je hebt aangezien het daar nog veeeel kouder is dan hier!:P

    en zo te horen zit je bij die famillie tot nu toe wel goed.dat is ook al heel wat.

    liefs nat

  • 05 Januari 2009 - 13:36

    Sanne:

    Je zit er!!
    Geniet er lekker van he! Ik zal je verhalen volgen en wacht op je foto's!
    Ben benieuwd!
    Liefs

  • 05 Januari 2009 - 20:35

    Rita De Buuf:

    Ha die monique.
    Ik heb net van lidy je adres gekregen. Nu kunnen we je een beetje in de gaten houden. Precies zoals we dat in de Wolboom altijd doen. We wensen je een fijn 2009 toe en een goede tijd daar. Groeten van ons allen; de Rensinkjes

  • 06 Januari 2009 - 16:08

    Judith D...:

    Ha Monique,

    Nou de nieuwjaarsborrel was aardig tammetjes (aangezien je er naar vroeg op de site :D)
    Je beleefd wel veel.. Al is het nog in Nederland :)

    Groetjes Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 14228

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: