Eerste bericht!! - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Eerste bericht!! - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Eerste bericht!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 December 2008 | Nederland, Aalten

Hallo allemaal,

Na allerlei verschillende verhalen... Yes een adres, Damn het gaat toch niet door... Is er dan toch een deffinitief besluit genomen!! Dit houd in dat ik, toch wel, 3 januari vertrek...
Ik weet dit nu zelf 1 dag, dat alles doorgaat, vandaag heb ik alle formulieren binnen gekregen en een ticket geboekt..

Het is de bedoeling dat ik 8 mei terug kom en dat betekent dat ik 9 mei waarschijnlijk weer in Nederland op het voetbalveld sta ) heb gezien dat we dan nog moeten voetballen!!

Meer nieuws hoor je tegen die tijd dat ik in Noorwegen zit... Ik ga nu eerst lekker Kerst en Oud & Nieuw...

Mazzolos,
Monique


  • 24 December 2008 - 16:10

    Judith Driessen:

    Vet kicken dat je de 9e weer op het voetbalveld wil staan! Zou wel super zijn als dat allemaal lukt! Maar in ieder geval heeeel veeeel plezier!

  • 24 December 2008 - 17:54

    Katje:

    Moon!

    hehe, fijn dat alles toch nog op 3 januari doorgaat en dat het nu rond is!
    Ga het hier goed in de gaten houden ;-)


  • 24 December 2008 - 18:48

    Nataline:

    hey moon

    super dat het doorgaat!na al dat onzekere..
    nou we horen dan wel hoe het daar gaat..nou ja beter gezegt lezen.
    iig vast heel veel plezier!!

    x nat

  • 25 December 2008 - 10:35

    Kobus En Anja:

    fijn voor je dat het toch doorgaat wij wensen eerst nog hele fijne feestdagen en veel succes en plezier in noorwegen.

  • 02 Januari 2009 - 13:00

    Elly:

    Hey Monique,

    Een heel goed en gelukkig 2009 en een hele goeie tijd in Noorwegen!

    Groetjes,
    Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalten

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 14223

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: