Es ta nieuws para me!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Es ta nieuws para me!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Es ta nieuws para me!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Maart 2009 | Noorwegen, Oslo

Hallo allemaal,

Na een maand van geen verhalen vond ik het tijd om maar weer eens wat van me te laten horen… :D :D
Dus bij deze, niet dat ik zoveel spannende dingen heb beleeft ofzo. Je moet soms je oma ook laten weten dat alles nog goed gaat en je nog leeft. :)

Inmiddels is het alweer eind maart ofwel volgende week begint april, dat betekend dat ik nog een maand in Noorwegen hard aan het werk ben… Voor degenen die nog steeds denken dat het een vakantie is, nou dat is dus ook echt niet het geval. De dagen worden ook steeds langer dus waar ik eerst om 15.00/15.30 uur klaar was is het nu al meestal 18.00 uur. Met mooi weer is dat helemaal niet erg want dan chill ik gewoon af en toe in het zonnetje… :D En mooi weer hebben we hier al volop gehad, de sneeuwklokjes en paasbloemen stonden alweer in bloei, daar waar Jens vertelde dat er nog veel sneeuw kon vallen in maart… Ik was dus al weken in lente- zomerstemming (heb dan ook al heerlijk genoten van de zon door een plekje op te zoeken zonder wind, nou kan je vertellen dan was het aardig warm) tot donderdag nou toen kwam er nog ff een cm of 30 naar beneden. Het venijn zit hem in de staart zeggen ze wel eens, zou dat klopt dus!! Tijd Katja om je koffers te pakken en deze kant op te komen… :P ;)
Verder ben ik al een tijd bezig om eens een weekend naar Oslo te gaan, ik wilde eigenlijk vorige week maar toen gingen Jens en Evilainne die kant op om eens vrienden op te gaan zoeken, dus dat werd werken voor mij het hele weekend… Nou ja, dan had ik in ieder geval al wel de vrije dagen… Nou dan maar gewacht tot Jens die kant op zou gaan met de paarden (om te trainen, op de racebaan) dat was ook al een heel gedoe. We zouden eerst maandag gaan, toen dinsdag, vervolgens werd het al woensdag om tot slot op donderdag of vrijdag te gaan… Dus donderdagmorgen werd Jens gebeld dat hij nu meteen kon komen, aangezien het 3 uur rijden heeft ie ff snel zijn spullen gepakt en is hij naar Oslo gegaan. Het werk gaat natuurlijk ook gewoon door dus ik bleef thuis. Ik had hem verteld dat ik dan het weekend wel zou gaan en dat was prima, dus ik eindelijk boeken en had er helemaal zin in… Tot vrijdagochtend want ja toen moest alle sneeuw weer aan de kant en aangezien dat al een dagtaak is kon ik niet vertrekken dus heb ik het hele weekend maar weer gecanceld… Jens had ’s avonds nog allerlei oplossingen maar ik had helemaal geen zin meer… Dus ik ga nu kijken of ik nog een keer een weekend kan plannen en anders ga ik lekker met Esther en waarschijnlijk ook de rest Oslo onveilig maken.
Na die maand werken ga ik lekker een week vakantie vieren, natuurlijk niet in men eentje… Esther, Herald, Natassja en Frank komen als alles goed gaat en als Natassja de reis durft te ondernemen :D:D:D:D deze kant op. Super tof en heb er dan ook al helemaal zin in. Even lekker op een Eland rijden, hahhahaha (he Esther :P ;)). Nee geen idee wat we gaan doen maar dat komt wel goed met de invulling.

Ben dus al 3 maanden in Noorwegen voor mijn gevoel is dat nog geen 3 maanden geleden en over 6 weken ben ik alweer thuis aan het genieten van de zon. Die neem ik wel mee, want ik las dat het weer veel had geregend in NL. Heb aan de ene kant ook wel weer zin in om naar huis te gaan. KAN IK OOK EINDELIJK EENS KYAN ZIEN!!! En natuurlijk om te rest weer te zien en te zorgen dat Katja weer werk heeft met de fotocamera om mij er eens GOED op te zetten.. :D :P
Don´t worry, met men Engels gaat het wel goed, mijn Portugees gaat ook met de week vooruit en die maand kom ik wel door.

Ciao

  • 28 Maart 2009 - 17:47

    Judith:

    En.. Monique.. Als je weer thuis bent.. kun je direct aan de slag bij dames 2. Misschien dat we de laatste wedstrijd van het seizoen dan nog kunnen winnnen :D. Vermaak je nog even! Geniet ervan.. want voordat je het weet sta je in de regen in NL!

    Liefs Judith

  • 28 Maart 2009 - 18:06

    Katje:

    Moontjuh!

    het is dan toch gebeurd....er is SNEEUW gevallen. VETTE SHIT :D ik zal eens ff kijken of ik vd week kan boeken, aangezien ik toch hele dagen neits te doen heb ;-)

    kan ik in plaats van hier, daar eens jouw mooi op de fotow zetten :d aangezien je nog niet zoveel foto's online hebt gezet ;-) :-p
    wat een strak plan van mezelf :D:D

    Liefs Katje

  • 29 Maart 2009 - 15:25

    Lidy:

    hallo monique oma is helemaal blij met je verhaal want ze vroeg aan mij van de week wel een pa keer of je al weer of ik haal weer iets van jou heb gehoord nou dat heeft ze dan weer je vehaal gehoord en dan is zij weer blij dat ze iets van jou heeft gehoord gr lidy opa en oma

  • 30 Maart 2009 - 08:50

    Tassja:

    He moon,

    Leuk weer wat van jou te horen!!
    Wij hebben voor de verandering vandaag ook een keer zon!! echt lekker man!
    Nou maak je maar geen zorgen ik kom gewoon gezelliog mee dan zie het helemaal zitten en de reis overleef ik vast wel!!
    Nu maar hopen dat het dan wel gebeurt is met de sneeuw en dat we dan strallend mooi weer hebben!!
    Vermaak je nog tot we er zijn. tot dan

    Liefs Natas

  • 30 Maart 2009 - 15:27

    Esther:

    Hoi Zusje,

    Terug van weg geweest, zowel jij als ik! Ik heb ook zin om jou te zien hoor! :) en ook om lkkr op vakantie te gaan.. Nou mag het wel eens een keertje..
    Ik heb altijd het plan om op msn te komen, maar voordat ik mij zelf daar toe gezet heb heb ik er al geen zin meer in of ben jij ga niet online :(... Nou dan nog maar ff 4 weekjes wachten dan kan ik je zo weer mega veel onzin vertellen hihi...

    Nou doe het kalm an en tot over een maand!
    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 14229

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: