Algemene informatie - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Algemene informatie - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Algemene informatie

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Januari 2009 | Noorwegen, Oslo

Hallo luitjes,

Mochten jullie van elk nieuw bericht op de hoogte zijn (sommigen vinden dat prettig en hoeven dan niet elke 10 minuten op de pc te kijken ;)), zonder elke keer te kijken op mijn site, kan je linksonder bij een bericht je aanmelden. Je krijgt dan automatisch een mail als ik er weer wat nieuws op heb gekwakt…
Ik heb nog steeds geen foto´s!!! Ben alleen nog maar aan het werk geweest en als ik klaar ben, ben ik blij als ik een stoel onder mijn gat heb!!! Dus….geduld nog!!!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn wat het nu precies voor een racepaarden het zijn kunnen gewoon verder lezen, mocht je er niet in geïnteresseerd zijn dan stop je gewoon met lezen.. :P
Eigenlijk is het heel simpel…Je neemt een racebaan, jockeys (je weet wel van die mensen die op het paard zitten en een stuk of 8 paarden (ZONDER karretje, mama!!!). Je stopt elk paard in zo’n hokje waar ze de kont niet kunnen keren. Dan hoef je alleen nog maar te zorgen dat de deuren open gaan en dan gaat het gebeuren, ze rennen 1 rondje, 2 of 3 dat weet ik niet precies en volgens mij is het ook elke keer anders…
En als je gewonnen hebt dan krijg je geld soms veel geld!!!
Nou easy he!!!

Dat was het voor deze keer!!

  • 22 Januari 2009 - 16:09

    Els Cremer:

    Hoi ja nu op jou site dan maar. Ik zat net te denken dat je misschien wel Skype zult hebben op je pc. Dan kun je gratis bellen met iedereen die dat ook heeft. Moet je wel een headset hebben maar het gaat heel goed hoor. Is misschien nog een tip voor jou. (of heb je dat al????)
    Groeten Els.
    Ps : wat een mooi babytje is het geworden he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 14216

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: