De laatste vinkjes op mijn to-do-list - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Monique Beernink - WaarBenJij.nu De laatste vinkjes op mijn to-do-list - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

De laatste vinkjes op mijn to-do-list

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 April 2018 | Verenigde Staten, New York

Deze dag maar eens kijken wat er allemaal nog op mijn lijstje staat dat nog afgevinkt moet worden. Het zou wat zijn dat ik thuis kom en ik had graag de helft nog willen doen! Zo erg is het niet want ik heb bijna alles al gedaan en gezien wat ik graag wilde. Ik ben vandaag zelfs alweer begonnen met de voorbereiding van mijn terugreis, de shuttlebus is geregeld en zo hoef ik donderdag niet te lopen naar het vliegveld.

Daarna ben ik maar weer eens op stap gegaan richting Flat Iron building. Hier was ik al eens langsgekomen met de bus maar ik wilde het graag nog van dichtbij bekijken! Vervolgens de metro genomen om ondergronds bij de volgende bestemming uit te komen. Het was de Roosvelt Tram, nou ja je gaat via een gondel naar het eiland. Daar maar genoten van een lunch om uiteindelijk te belanden in de stad.
Kom ik daar toch maar zo een wafelkraam tegen, ze zagen er aantrekkelijk uit dus ik heb mezelf er maar op 1 getrakteerd!!
Tot slot nog even rondgestruind in de winkels. Ik ben weer redelijk op tijd richting mijn hostel gegaan. De vermoeidheid begint flink toe te slaan dus heb maar een chillavond ingelast...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 14164

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: