Onverwacht nog een vol programma! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Monique Beernink - WaarBenJij.nu Onverwacht nog een vol programma! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Monique Beernink - WaarBenJij.nu

Onverwacht nog een vol programma!

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 April 2018 | Verenigde Staten, New York

Het weer was deze morgen bedroevend gesteld! Het kwam namelijk met bakken uit de lucht zeker tot een uur of 11. Dus vroeg opstaan was totaal niet noodzakelijk en al helemaal niet omdat de rondvaartboot pas om half 1 vertrok! De meeste toeristen vond het schijnbaar te slecht om er door te gaan want er zaten nog geen 20 toeristen op de boot dus ik had alle ruimte. De zon kwam zelfs al even door zodat het goed vertoeven was op het dek. Wind was er volop aanwezig zoveel dat je bijna het dek werd afgeblazen. Dus op een gegeven moment maar lekker warm en droog binnen gezeten. Het was denk ik al halverwege de middag voor ik weer eens in het centrum was. Ik dacht ga even de stad in stond ik opeens voor the public library en aangezien ik die toch van binnen wilde zien heb ik dat gelijk maar gedaan.
Daarna moest ik echt terug naar het hostel om nieuwe energie op te laden, niet voor mezelf maar voor mijn telefoon en camera want die had ik nog nodig vanavond!
De New York Yankees staan namelijk op het programma en daar moet ik natuurlijk wel een paar plaatjes van kunnen schieten. Het was echt super tof om zo’n wedstrijd mee te kunnen maken. Al duurde de wedstrijd wel echt lang! Ik ben er zo’n 2,5 uur geweest en waren ze nog maar op 2/3 van de wedstrijd in de tussentijd was ik inmiddels al bevroren en ben ik gegaan ook met een achterliggende gedachten om nog ff ergens naar toe te gaan. Aangezien ik het gisteren te slecht weer vond voor the Empire State building heb er ik vanavond maar een poging gewaagd! Een beetje weer opgewarmd in de metro op naar de 86e verdieping om New York in het donker te bekijken! Echt een mooi uitzicht met al die lichtjes alleen mijn oriëntatievermogen was niet zo best. Ik heb niet zo heel lang boven gestaan want ik waaide bijna van de toren af. Verder gaan we zien wat morgen gaat brengen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 14163

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 19 April 2018

New York

03 Januari 2009 - 08 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: